søndag 3. mars 2013

Min søndag

Rosa, vårfornemmelse (selv om det har kommet nysnø), sol, søndagstur med mann (som kom hjem fra Nordsjøen til helga) og Stellavalpen, dagslys, tulipaner, fridag uten noen forpliktelser, jazz, soul, kan det bli bedre?
Deilige, deilige søndagsfølelsen...
 
 

Da jeg var på Mathildes Verden, ble denne cd-en med meg hjem, wavemusic, groove couture.

 
 
wavemusic cds are works of art- in terms of both music and design. very special songs compiled and selected to create a special journey that will put your world at ease and set your mind free.

 
 Dobbel cd, med til sammen 30 sanger.
 
 
 
Sjekk datoen under, så stilig:) (Kanskje litt sært, men jeg elsker tall)
Før jeg fikk barn var yndlingstallene mine 3 og 13.
Prins-Umulius ble født den13.
3 år, 3 måneder og 3 uker etterpå ble Prinsesse-Vil-Ikke født, den 3. :D
Love it!!!
 

 
Blogger, tar bilder, skriver, lytter til jazz-pop, slapper av og har det helt fint,
Music-angel koblet til pc-en.


 
I går var Prinsesse-Vil-Ikke og jeg på Meny for å handle inn til helga. Prinsesse-Vil-Ikke ble så imponert over at beløpet ble akkurat tusen kroner (mamman ble like begeistret, vi er litt i overkant interessert i tall) Jeg vet ikke hvorfor, men kanskje likte kjøpmannen den entusiastiske 10-åringen min, men i alle fall fikk hun disse rosene av ham...Vi ble helt satt ut, og selvfølgelig glade. Så snilt! Prinsesse-Vil-Ikke ble kjempestolt over sine egne roser, og måtte forevige dem på instagram:)
 
Fin søndag til alle.
 
 
-Dronning Fjellrose-