lørdag 23. februar 2013

DAY

 I går var jeg innom denne spennende butikken;
Mathildes verden på Steinkjer.
 
 
 
Det er jo et sånt skattekammer, en fryd for øyet og for kameralinsen
(skjønt jeg hadde bare iPhonen for hånden)

 
Disse tingene står ute, som en forlengelse av butikken, og som en "velkommen inn" gest:)


 
Et herlig sammensurium av ting, blomster og klær...

 
Her man jo bare gå inn! Hadde dere klart å gå forbi?

 
Salg på en sådan butikk, det kan jeg like:)
Hva som ble med hjem?
 
 
En linduk fra DAY Birger et Mikkelsen Home, 150 x 220,
(pris: 1899 kroner) 
Men; butikken har 4-årsdag og solgte disse til 500 kroner. *Jippi*


De kommer i fire forskjellige grå/linfarger. Jeg kjøpte den som passer best til sofaen min.
 
Det var flere småting som ble med hjem,
det skal dere få se senere:)
 
 
-Dronning Fjellrose-