fredag 18. januar 2013

blogging vs instagram og pinterest

Det begynner å bli ei stund siden mitt forrige blogginnlegg, dette er faktisk mitt første i 2013. Kjenner at jeg har vært litt demotivert hva blogging angår, det krever tid og energi, noe det ikke har vært så mye av nå på nyåret.
 
 
Instagram er nå min nye favoritt, min måte å få vist bilder og sett på andres bilder på, og det er egentlig det jeg er ute etter.
 
 
Instagram går fort, og det er en fin måte å vise verden hva man holder på med, på lik linje med bloggen.
 
 
Jeg har også forelsket meg i pinterest, hvor ideer kan hentes, og fine bilder kan lagres på min board:) Jeg er helt i startfasen her, men det blir mer etter hvert:)

 
Det er fantastisk deilig med fredagsfri, og tid til å ta bilder nå når det etterlengtede dagslyset har kommet tilbake:)
 

 Ønsker alle ei riktig fin helg. Vi skal nyte denne helga, uten noen form for aktiviteter, og det er deilig:)