søndag 30. desember 2012

Ut med jula! Inn med Fiducia fra Kähler!

Det er stas med engler, hjerter, granbar og lysfat i hele desember, men nå er det straks januar, så nå var det på tide å få det bort.
 
 Her i huset bryr vi oss ikke om at treet skal pyntes på lille julaften, eller at jula skal ryddes ut 7. dag eller 13. dag jul.
 
Her gjør vi som vi selv vil :)
 
 
 Dette var årets julegave fra mamma og pappa, og jeg er superfornøyd:) Som sikkert de fleste her i blogge-verden vet så er det selveste Fiducia fra danske Kähler, designet av Louise Campbell.
 
Satte vasene/lysestakene på et trefat fra Kremmerhuset. Måtte pynte med noe jeg hadde i hus, så da ble det hvite lys og lavendel.
 

 
Samtidig med at vi heiv ut jula, heiv vi ut lift-gardinene.

 
Nå kan jeg endelig puste igjen.
Det er ikke sånn at jeg har holdt pusten i hele desember, og for all del, jeg elsker jula. Det er bare det at det er så godt å få alt tilbake til normalen igjen.
 

I morgen er det nyttårsaften, og kvelden skal feires med gode venner.
 
Ønsker alle som har vært innom bloggen min i 2012 et GODT NYTT ÅR!!!