søndag 22. juli 2012

Kunst fra Annette Mangseth, Carambatack Design

Her kommer et innlegg som jeg har gledet meg til å vise dere.
I dag da vi kom hjem fra ei uke på fjellet, var det første jeg gjorde å hente posten...

Det var ikke vanskelig å finne konvolutten jeg hadde ventet på:)
Oppi konvolutten lå ennå en konvolutt, og inni den konvolutten lå dette kortet;


Og inni kortet lå disse magnetene sammen med nydelig skrift.



Sammen med kortet lå bildene jeg har spesialbestillt.


Original collage av Annette Mangseth. Bildene er signert, og Prinsesse-Vil-Ikke har fått navnet sitt nederst i venstre hjørne:)


Rammer var allerede kjøpt inn, og de ble like vakre som jeg hadde håpet og trodd.


"D ligne på mæ!" sa Prinsesse-Vil-Ikke da hun så dem, og det var jo det som var meningen. Annette Mangseth har gjort en fabelaktig jobb med å lage illustrasjoner av min Prinsesse-Vil-Ikke ved hjelp av stikkord som hjerteformet ansikt, fregner på nesen, blå øyne, lyst kort hår, i tilegg til at jeg ga henne bilder av henne og farger som jeg ønsket i bildene. Det måtte jo matche Prinsesse-Vil-Ikkes nye rom:)


 Bildene kom fort opp på veggen


Dette ble jo selveste prikken over i-en, er du ikke enig?

Se flere bilder av Annette Mangseth og carambatack design på epla.no