mandag 16. juli 2012

Ferdinand

Det var ikke måte på hvor fredfull den daglige turen min rundt Røstad ble denne dagen. Morgenturen ble erstattet med svømmetur sammen med Prinsesse-Vil-Ikke, så jeg tok meg en tur på ettermiddagen isteden, mens Prinsessen var på turn. (Ja, hun turner om sommeren også, skal man nå toppen så må man det;))


Den ellers så brunstige og morske oksen var på denne tiden av døgnet temmelig dorsk. Minnte mer om Ferdinand. Så jeg spurtet ikke forbi denne gangen (som jeg måtte gjøre sist, da jeg var redd den skulle storme gjennom tre tykke strøm-gjerder for å stange meg (!!!), men ruslet forbi og tok meg tid til å forevige den fredfulle Ferdinand:)







Det var meningen jeg skulle bruke instagram, men har ikke funnet ut av det ennå...har lastet det ned, men kom ikke lenger, neste gang kanskje?