lørdag 16. november 2013

Lys

Det er ikke sånn at jeg har gått i hi eller noe, snarere tvert imot. Men liten tid til å være inne og bygge rede, og litt deprimerende med mørketid, det er ikke så artig å ta bilder når dagslyset er fraværende. Ikke det at det er full mørketid her i Trøndelag, men det er ikke mange timene med dagslys heller, og jeg kjenner at jeg savner lyset...


Men dette til tross, i går gikk jeg til innkjøp av svibler. Jeg simpelthen elsker hvite svibler, og med dem i hus kjenner jeg at det snart er advent. 


Pakke i posten fra miinto i dag, kobberfarget papir med håndskrevet navn, kjempekoselig. Roser til helga fikk jeg fra mamma i går da vi møttes i Trondheim. 
*tusen takk snille mamman min*


Hva som var inni pakken? Serviettholder fra Bloomingville i blank akryl. Lovinit! 


 Det er lørdag og det er helg. Elsker lørdager og elsker helg:)

Fin lørdag og fin helg til alle!

-Dronning Fjellrose-