fredag 2. august 2013

En liten tur innom

Nå har jeg hatt ferie i 4 uker, og jeg må si at jeg syns jeg har fått gjort mye i ferien. Men best av alt, jeg har ennå ei uke igjen. Målet mitt med ferie er at jeg skal ha så masse fri at jeg er klar til å begynne på jobb igjen når ferien går mot slutten, og det tror jeg kommer til å skje, for jeg begynner å bli litt rastløs...


Så i går begynte jeg å male vegger. Fem timer med penselen i hånda i går og seks timer i dag, men ennå er det endel igjen, så morgendagen går nok også med. (det er sol og varmt ute, men jeg står inne å maler...må bli ferdig!)


Da jeg la fra meg penselen i går kveld, sa mannen min: "Du har vært overraskende tålmodig og utholdende", og det syns jeg var så fint sagt, for jeg er nok ikke av den mest tålmodige typen....Men jeg tar til meg komplimentet (jeg tror det var et kompliment iallefall...) 


-Dronning Fjellrose-