torsdag 11. juli 2013

Poul Pava; The world needs more flowers

Jeg har lenge vært på utkikk etter voksduk til spisestuebordet. Jeg hadde bestemt meg for en fra Marimekko, men da jeg kom for å kjøpe en lys duk med lyseblå bær på, ville ikke hun på Marimekko anbefale den til meg. Én ketchupflekk, og duken er ødelagt sa hun. Ære være ærligheten hennes, for duken var dyr, og jeg kan ikke annet enn innrømme at det går med noen kilo ketchup her i huset...


Så kom jeg over denne duken på Kitchen, og jeg falt pladask. Jeg kan faktisk styre meg for Poul Pava sine tegninger, men akkurat denne likte jeg. 


Fineste sommerduken ever, og nydelig gul farge. 


Kommer det en ketchupflekk her, er det ikke mange som ser den. Den blir nok tryllet bort i alt virvaret av farge og bokstaver. 


Fiduciaen matchet også...


Hele verden mangler blomster
The world needs more flowers


Så da har vi voksduk utover sommeren og høsten. 
Lurer på om jeg blir fort lei av den...


-Dronning Fjellrose-