søndag 3. februar 2013

Fornemmelse av vår

Deilige, deilige søndag.
Før likte jeg ikke søndager noe særlig, nå elsker jeg dem. Lange, late dager uten planer. Mannen som er hjemme fra Nordsjøen og lager nydelig kalkunmiddag. Det lukter jul, det har kommet en halv meter med nysnø,
men det er sol, vi har dagslys, det er februar og jeg har en fornemmelse av vår.

 
Etter å ha shinet huset etter frokost, satt jeg meg ned i sofakroken min og tok noen bilder med iPhonen.

 
Tulipaner <3 Vår

 
Jeg leser noe sider i den nye boka jeg har kjøpt; På talefot med hunden.
(Her går det i hund for tida)

 
Sol ute sol inne
 
 
Dagens høydepunkt: Stella har lært seg å gå ned trapper:)
 
 
 Vi prøvde å "lure" henne ned med godis, men det turte hun ikke.
Men da mannen min tok på henne bånd, og gikk sammen med henne, nølte hun ikke et sekund, hun bare gikk ned sammen med ham:)

 
Etter den første turen ned trappa, har hun gått ned flere ganger, og hun får like mye skryt hver gang:)
Flinke, flinke Stella-valpen vår:)