lørdag 7. juli 2012

Nok et mønster på Prinsesse-Vil-Ikkes nye rom...

Det er mønster på mønster på Prinsesse-Vil-Ikkes nye rom, men utrolig nok går det helt fint.
Holder man seg til samme fargetoner og stil, er det utrolig hva som går.


Stoff fra IKEA til 29 kroner meteren.


En gammel kasse fra Vinmonopolet gjør seg som nattbord.



 

Bordet Lack fra IKEA til 59 kroner.
Oppå ligger en liten duk som jeg sydde av den aller siste stoff-resten (meget skjev, men veldig sjarmerende)

   





Nå venter jeg på to bilder som jeg har bestilt fra en fantastisk flink kunstner i epla-butikken. Når jeg får disse skal jeg vise dere den aller siste kronen på verket.

De siste dagene har det vært virkelig deilig ferievær her i Trøndelag. Englebarna har sammen med en fetter og to nabounger overnattet i telt i natt, og det medførte lite søvn for samtlige (også for mor og far). Så i kveld blir det tidlig i seng for alle mann, og i morgen skal vi feire Prins-Umulius sin 13-årsdag.