søndag 18. mars 2012

Fra vår til vinter igjen

I dag fikk vi nok en gang bevis på at våren sannelig ikke er stabil her i Trøndelag. Jeg våknet jeg til strålende sol og tørr asfalt. Englebarna fikk ut syklene sine, og for første gang i år fikk de på seg joggesko. Jeg gikk meg en lang tur og nøt den tørre asfalten og sola.

Men før jeg visste ordet av det begynte det å snø. Så vi får vel bare innse at det kan komme mange vintere til før marsen er over...


Og når det snør ute, passer det godt å sitte inne, tenne lys og drikke varm Cappuccino.






Disse hvite kubbelysestakene kjøpte jeg på en av mine favorittbutikker i Kristiansund som heter Grotten. Der selger de ting og tang og flotte klær. Kjøpte meg en grå, hel buksedrakt fra NÖR Danmark, en sort stroppeløs kjole fra Soleil (favorittmerket mitt) og en sort bolero fra Fransa. Veldig fornøyd!!!


 Lilla tulipaner ble kjøpt sammen med melk og pålegg på søndagsåpen butikk i dag.