søndag 4. november 2012

Små skatter på loppis

I dag har jeg og Prinsesse-Vil-Ikke vært på LOPPIS:) Vi hadde med mengder med klær og leker, spill og gamle ting som barna har vokst ifra. Vi leide to bord, og solgte unna noen av tingene.
Men like spennende som det var å stå å selge våre ting, var å gå på skattejakt i "boden" ved siden av. Der fant vi mange skatter:)

 
De mintgrønne skoene la jeg merke til med en gang, ikke for at jeg nødvendigvis ville ha brukt dem, men de var så vakre... Hun som eide dem hadde ikke brukt dem, og hun solgte dem for 40 kroner:) Prinsesse-Vil-Ikke kjøpte dem (selvsagt altfor stor for henne) men hun skal ha dem til pynt på rommet sitt fram til de blir passe:)
Litt perler og smykker måtte vi også kjøpe, tror vi betalte 40 kroner for alt.
 
 
 
Prinsesse-Vil-Ikke forelsket seg dessuten i en lyserosa bollero med perler. Hun viste meg boleroen mange ganger i løpet av de tre timene hun var og hjalp meg på loppisen.
Prinsessen måtte dra hjem før loppisen var ferdig, så hun vet ikke hva som skjedde etter at hun dro...
 
Da jeg skulle dra, kom den søteste eieren av "naboboden" bort til meg, og sa at hun ville gi bort den lyserosa boleroen til Prinsesse-Vil-Ikke, siden hun hadde kjøpt så mange ting av henne:)
 
Nå gleder jeg meg bare til turn-prinsessen min kommer hjem fra turntrening og får se hva hun har fått:) Hun kommer nok til å bli superglad!