lørdag 21. januar 2012

Macrolinse og nye puter

I dag har jeg og mannen min vært på shopping i Trondheim. Målet var blant annet IKEA og Living. Jeg gledet meg veldig til Living, for der har jeg ikke vært før, men ble faktisk ikke så imponert. Vi gikk og kikket, vel og lenge, men jeg fant ingenting av interesse. Men så skjedde det noe, plutselig stod mannen min med ei elefantpute i hendene, og han bare visste at jeg kom til å falle for den, og ganske riktig. Jeg har pute-dilla, har funnet ut at grått og hvitt er de nye putefargene i ny-sofaen, og jeg elsker elefanter, kan det bli bedre?  


Kjøpte ei strikka-pute også, dog ikke på Living, men matchet perfekt:)


Living hadde endel stilige møbler, og jeg kjøpte meg en stol der. (Jeg sier "jeg kjøpte meg" for mannen min var ikke like enig med meg i at den var uunværlig.) Men jeg lover dere, den er nydelig!  Jeg får den i begynnelsen av februar, så da skal dere få se den...


Shopping-runden gikk videre til Japan Photo, og der ble det Macrolinse på meg:) Lykkeliiiiiig! Bildet over er det første jeg tok med ny linse, og jeg kjenner at det er akkurat ei sånn linse jeg har savna, jeeeeiiii....


 I morgen skal jeg virkelig prøve ut den nye linsa mi, og jeg gleder meg:)Hva skal dere gjøre i helga da?
God helg til alle sammen iallefall!