mandag 19. desember 2011

Små juledetaljer


Jeg er så heldig å ha fødselsdag like før jul, og i går feiret jeg dagen min med familie og venner, to dager før bursdagen min. Denne lilla fyrstikkeska med Rudolf på fikk jeg av min niese, hun har laget den selv, og jeg ble veldig glad for den:) Er den ikke fin?






Denne engelen er en julegave fra våre kjære naboer, den er strikket av Hanne og den er så nydelig!



Et vakkert, lysende juletre i bursdagsgave fra mamma og pappa.



 St. Nikolas barn i glass og gull fra Hadeland Glassverk




Sånn ser det ut før jeg pynter til jul, altså har jeg det sånn året rundt...


 
Så ble det jul, og jeg har pyntet med røde tova-hjerter, laget av min venninne Siv.



"Hellige tre kongeres lys"



Appelsiner og klementiner i skål fra Royal Copenhagen. Design Jørgen Møller.




Hvite svibler, som ennå ikke har sprunget ut.



Keramikkfigur kjøpt av en keramiker i Trondheim.

                        
            You are my heart