onsdag 31. juli 2013

Shopping in Sweden

Ferien begynner å nærme seg slutten og finværet har dratt sin vei, så da var det duket for en liten shoppingtur til nabolandet på en helt vanlig onsdag. 


Dette var en fantastisk butikk, og her inne hadde de mye som står på ønskelista mi:)


Lamper, vesker, puter og pynt i skjønn forening. 


Don´t Leave Me Table, designet av Thomas Berntzen for Hay står høyt på ønskelista. Ikke i svart men i hvitt, selv om rosa var helt nydelig:) Problemet er at jeg ikke egentlig vet hvor jeg skal ha det, men jeg skal nok finne plass til det, hvis det en gang kommer i mitt hus. Og så er det vel sånn at man bare kan frakte med seg dette bordet rundt omkring, det er jo litt av vitsen...


og den hvite Kartell-kommoden med tre skapdører...elsk!...


Denne saksa ble med meg hjem 
(flaks at den gode gamle grønne saksa fra Fiskars gikk sund for et par dager siden) 



Elsker oppbevaringsbøker, tryller bort alt rot som ellers ligger å flyter. Denne er fra House Doctor.


-Dronning Fjellrose-