lørdag 29. juni 2013

Hvite linduker

I dag må jeg si jeg har gjort et aldri så lite kupp (igjen). Mens Prinsesse-Vil-Ikke og Prinsesse-venninnene var på en liten shoppingrunde, gikk jeg en runde alene, og der lå de og ventet på meg; hvite linduker...


Men det var ikke bare det at jeg fant hvite linduker, de var på salg også, og jeg elsker salg! 
Jeg skulle ha betalt to tusen for fire duker, men jeg betalte bare tre hundre.


Tre hundre kroner for fire store (140x250cm.)duker i 100 % lin er ikke annet enn et kupp.


Så nå er festdukene på plass. Kjekt med alt som er unnagjort. (Prins Umulius skal konfirmeres til neste vår, så da trenger jeg ikke tenke noe mer på duker.)


Må kanskje en runde med strykjernet før jeg dekker til fest da...



God helg til alle.
Her blir det straks dekket til lørdagskos.

-Dronning Fjellrose-