lørdag 22. desember 2012

Kvelden før kvelden før kvelden....

22.12.12, klokka er 22,
og det er kvelden før kvelden før kvelden.
For det er jo på kvelden det skjer.
På kvelden kan vi senke skuldrene,
nyte kalkunmiddagen som serveres klokka fem,
 drikke et glass med vin 
og pakke opp julegavene...
Jeg vet hva englebarna gleder seg mest til iallefall:)
 
 
 

 
Mormor har pakket inn verdens fineste gave til Prinsesse-Vil-Ikke med blondeduk og sølvsløyfe:) Hva som er inni skal jeg vise dere etter jul (for jeg vet nemlig hva som er inni, og det er noe veldig vakkert).
 
 
Dette er det dere får se av juletreet i år, det ble nemlig ikke verdens flotteste tre, men fint på avstand:)

 
Denne hjemmelagde glass-engelen ble med oss hjem fra shopping-runden i dag. Jeg kjøpte den av en lokal kunstner,Solvår Heirsaunet, er den ikke vakker?


Vinger av "sølvtråd" 
 

Dette er det eneste røde som kommer inn i mitt hjem i jula. Det er røde keramikkhjerter laget av Røros-kunstner Chris Svendsen. Disse grove hjertene henger som en fin kontrast sammen med Georg Jensens erkeengler.