søndag 10. juni 2012

Nye magasiner, maling og helg

Det er ikke hver dag jeg har tid til å se hva som kommer i postkassa. Reklame, aviser, brev og regninger blir liggenede og vokse i en bunke enten på en stol, på kjøkkenbenken, på kista, i trappa, på kommoden eller på alle disse plassene...

I dag har jeg hatt opprydning, sortert, kastet og arkivert.

I løpet av sist uke kom det to magasiner i posten, og disse har jeg kost meg med i helga, et i solstolen i går, og et i sofaen i dag. 





Chashewnøtter,Pistasjnøtter, Mørk sjokolade og hjemmelaget Granateplebrus sammen med siste utgave av Bonytt, kan det bli bedre?


Jeg har ikke bare drevet med slaraffenliv i helga da, rommet til Prinsesse-Vil-Ikke er blitt ribbet, vasket og malt med nesten to strøk før jeg gikk tom for maling. Det er slett ikke det artigste jeg gjør, å male mener jeg, men det som gjør det helt OK, er at jeg gleder meg til å innrede det når lerretet er blitt bleket:)