onsdag 7. mars 2012

Tjue minutter i sofaen

I dag har det vært en deilig hektisk dag. En sånn dag med overskudd til å gjøre noe etter jobb. Det er ikke alltid like mye av den sorten, men i dag har jeg og englebarna vært i bassenget. Mens englebarna svømte og lekte, tok mor en personlig rekord på å svømme til sammen 1000 meter. Det tok sin tid, for jeg er ikke noen god svømmer, men det var deilig.
Dagens morsomste var at jeg og Prins-Umulius skulle svømme om kapp 50 meter, da han var i mål, hadde jeg kommet litt over halvveis...så det sier kanskje sitt;) Han er aktiv svømmer på fritiden, mens mor svømmer med hodet HØYT over vannet :D


 
 
Nå har jeg akkurat 20 minutter fri til å sitte i sofaen og slappe av. Straks kjører vi avgårde til et møte om valg av fremmedspråk på ungdomsskolen. Prins-Umulius er bestemt på å velge spansk, vi får se om han er like bestemt når vi kommer hjem fra møtet.

Ha en fin kveld alle sammen, jeg skal nyte siste rest av kvelden sent sent i kveld når jeg kommer hjem.