onsdag 14. mars 2012

Hver gang vi møtes

Fikk dere med dere det fantastiske programmet "Hver gang vi møtes"? Det var et program som gikk rett til hjertet på meg, og som jeg kunne tenkt meg å følge med på. Her i familien så ble det flertallet som fikk bestemme på lørdagskveldene, og da ble det "Mesternes Mester" isteden. Men nå har jeg iallefall fått sikret meg cd-en. Fantastisk flotte tokninger av superbra låter!


Foruten "Sommerfuggel i vinterland" og "Godmorgen Norge" med Vinni, er både "Sommerfuglvinger" og "Telefonen" med Bertine Zetlitz, "Eg ve te Bergen" og "Besøk" med Eggum og "En natt forbi" med Elvira Nikolaisen favoritter.

Nå holder jeg på å pakke til helgetur. På fredag skal vi pakke bila full med tre voksne og fire turnjenter, soveposer og liggeunderlag, og dra på turnkonkurranse i Kristiansund. 

Men før vi kommer så langt som til fredag, skal jeg først på jobb og deretter på skole for å være med på den nest siste samlinga i veiledningspedagogikk.

Hør på denne flotte tolkninga av Halvdan Sivertsens låt: