fredag 23. mars 2012

Ensom dronning ved bordet

Queen-stolen min fra Living har fått ny plass. Den har blitt flyttet fra gangen, og har nå fått sin plass rundt spisestuebordet. En ensom majestet sammen med Tripp-trapp fra Stokke og skallstoler fra Smartklubb. Jeg kan tenke meg flere dronningstoler, men det tar så lang tid fra bestilling på Living til de får de på lager, og så bor vi et stykke unna butikken også, så det hele er ikke gjort i en håndvending. Men kanskje en dag blir det...Den som venter får se...





Her en dag lå BONYTT igjen i postkassa mi, denne gangen sammen med 2 andre magasiner, altså 3 blader i en og samme leveranse. Disse skal jeg kose meg med nå. Har ingen planer i helga, og det er SÅ deilig!!! Forrige helg ble mer enn slitsom nok med kjøring og overnatting i turnhall;)


I kveld skal vi ha fredagskos foran TVen, som alltid på en fredagskveld:)
Har du noen planer for kvelden eller for helga?