tirsdag 10. januar 2012

Ugler i mosen

Som noen vet, så har vi investert i ny sofa på loftstua. Den er i lysebrunt skinn, og da vi fikk den på plass kom utfordringen, hvilke farger skulle vi ha på putene? MÅ det være puter i brun-toner, eller kan det gå med noe annet? Jeg hadde kjøpt &-puta, og så at den ble kjemtekul i sofaen. Men det ble med denne ene puta, jeg fant ingen andre som passet....helt til jeg tilfeldigvis slentret innom Kremmerhuset i dag...Der fant jeg ugleputa og den grå til høyre, og de matchet jo så bra, kanskje fordi alle tre putene nå er kjøpt på Kremmerhuset:) Men grå puter til brun sofa, hvem skulle tro at det ble fint? Vel, JEG synes det ble fint iallefall, og det er vel det aller viktigste, er det ikke?








Da jeg kom hjem med ugleputa i dag, var Prinsesse-Vil-Ikke overbevist om at det var en spurv-ugle. Før jul var det nemlig ei spurv-ugle som fløy på vinduet vårt, som Prinsesse-Vil-Ikke reddet fra besvimelsens tilstand. Hun fikk på seg hansker, mens pappan foreviget dem. Og når jeg ser på bildet som ble tatt av spurv-ugla, så må jeg vel egentlig si meg enig, jeg tror jammen meg jeg har kjøpt ei spurv-uglepute i dag:)