torsdag 24. november 2011

Jeg kan ikke få nok puter

Over alt hvor jeg er så ser jeg fantastiske puter, og noen ganger klarer jeg ikke å la være å kjøpe dem. Nå er alle mine salonger, stoler, utemøbler og senger fyllt til randen...


 Min nyeste "bare-må-ha-pute"



Denne puta, helt til venstre, kjøpte jeg på Noa Noa. 



Den er i vakkert gullbrokademønster.



 De fleste putene mine går i rosa, lilla og naturtoner. Disse putene er kjøpt på henholdsvis Indiska, Zara Interiør i Spania og Bolia. Alle har deilig dun-fyll inni.



Her er puter i lilla-toner fra Fiedler & Foverskov, Kremmerhuset, Indiska og Ikea i skjønn forening.



Puter i natur/gull-nyanser fra Zara Interiør i Spania, Kremmerhuset, Steninge Slott og Ikea.



Den ceriss-rosa puta er kjøpt av Prinsesse-Vil-Ikke i morsdagsgave, den som ligger foran er kjøpt på Kremmerhuset om jeg ikke husker helt feil. Stolen er en hage-utgave av "Butterfly-stolen", kjøpt på "Den Blå Krukke" på Verdal.

Den Blå Krukke på Facebook:
http://www.facebook.com/group.php?gid=168372101793