torsdag 22. desember 2011

Nye matter fra Pappelina

I dag har jeg vært på Den Blå Krukke på Verdal og kjøpt meg nye matter for penger og gavekort jeg fikk til bursdagen min. Når jeg skulle legge på de nye mattene ble jeg inspirert til å rydde litt samtidig, og det ene fører det andre med seg...






Valget falt på "Vera" fra Pappelina i grått og hvitt, designet av Lina Rickardson.
Den med 4 sirkler måler 70 x 150 og den med 5 sirkler måler 70 x 225.



Jeg var litt spent på om den lysegrå fargen matchet den mørkegrå skiferen, men det gjorde den.
Jeg fikk deponere og bytte dem dersom de ikke passet, men jeg tror bare jeg må tilbake for å kjøpe en som måler 50 x 70 og som passer foran døren også. Ja det ene fører det andre med seg...



23. desember:
Ny matte foran døren er kjøpt, sirkelen er sluttet.


Se flere matter fra Pappelina her: http://www.pappelina.com/ 




I går kveld laget jeg dette bildet, kopierte bilder av Björg Thorhallsdottir jeg fant i magasinet "KUNST" , og plasserte dem i ei ramme jeg hadde liggende.



 God Jul!





Hør på denne vakre melodien mens du er innom bloggen min: